Elk jaar komt alle stres bij elkaar begin juni maar we hebben het weer gehaald.
Al hetgeen we WILLEN publiceren is nu online.
Voor fouten of onduidelijkheden (na goed bestudeerd te hebben): geef bericht CONTACT (hier boven)
Kijk vooral naar de rechthoekige tabknoppen hier links.
Maar ga ook naar beneden:
- info over de ToonMomenten (+ inkomtickets)
- GEZOCHT i.v.m. Pendeldienst (dringend, zie bij MEDEDELINGEN)
- reclame voor GW (G-Werking): nog 4 plaatsen (dringend)
- voor PodiumKampen kunnen we voor Lagere School nog enkele extra kinderen inschrijven (dringend)
OK, nog 14 dagen, oef.
Frans, namens een ploeg van 107 mensen